904707.jpg

Syksy tuli, ihanat lehdet ja ruskan sävyt. Vielä ei niin voimakkaina, mutta kyllähän ne tuosta. Olen jäänyt punaiseen ihan koukkuun. SNY:ni avustuksella olen jälleenrakastunut syvänpunaiseen. Tuosta ylläolevasta langasta olen ajatellut villatakkia. Siellä se lanka on muhiutunut vaatehuoneessani ja odottanut omaa elämäntehtäväänsä.

904715.jpg

Swallowtail Shawlini kanssa on ongelma. Meinaan kun olen nyt päässyt noihin nyppyihin. Oikealla kerroksella neulotaan viisi silmukkaa yhteen (1o lk 1o lk 1o) ja seuraavalla nurjalla olisi tarkoitus neuloa nuo viisi nurin yhteen. Mutta voi! Olen vääntänyt ja nitkuttanut lankaa, ja se on vaikeaa. Silmukat ovat niin tiukalla ettei niiden väliin saa kunnolla toista puikkoa. Ja kolmessa nypyssä on jo lanka katkennut. Taitaa alpakkasilkki olla aika heppoista (tietty eihän sen huivina tarvitsekaan olla superkestävää, mutta tuollainen kovakourainen käsittely ei vain sille sovi). Voisikohan joku kyseisen huivin tehnyt auttaa!?! Teenkö jotain väärin, vai onko lanka epäedullista noihin nyppyihin? Voih, tämä on murheiden murhe. Olen jo pari kertaa purkanut ja pian iskee epätoivo.

904721.jpg

Toiseksi kaapeistani löytyy violetit saappaat. Kaveriksi niille löysin Woolia. En vain tiedä mitäpä siitä tekisi, mutta jotenkin nämä on saatava paritettua. Pistetäämpä ajatus muhimaan...
Nyt pienelle blogikierrokselle. Elämäni on ollut senverran kiireentäyteistä, että muutaman päivän blogitukset jääneet lukematta. Nyt toimeen siis!