...Siispä lähdin mukaan

Ilmoittauduin ryhmään "Street", koska kuvaukseen sopien turha ohjeiden seurailu on minimissä, ja olen aika monipuolisesti kokeillut kaikennäköistä neulontarintamalla ja vähän virkkaillutkin. Olen aika innoissani tästä haasteesta minkä sain. Pelkäsin melkein kuollakseni, että saan haasteekseni Bollywoodin, ja joutuisin virkkaamaan esim varpaillani tai keksimään jotain muuta älyvapaata. Sainkin seuraavanlaisen haasteen:

Haasteesi on KOREOGRAFI. Olet jo niin kokenut neuloja, että on aika pistää oma luovuus peliin ja suunnitella oma malli! Kokeile miltä tuntuisi kirjata ylös oman neuleen edistyminen aina ohjeeksi asti. Haasta itsesi toteuttamaan se mielessäsi muhinut ideanpoikanen ”The Neuleesta”! Kanssaneulojien kannustuksella uskallat ehkä jopa tarjota ohjetta myös Ullaan?!

Jesjes! Olen aivan onnessani, vaikka luulenkin että mulla on samansuuntaisia fiiliksiä asiasta kun Soilellakin. Tämä koreografi-haaste on kyllä minulle haastava, mutta silti jollain tavoin mukavuusalueella. En siis joudu puurtamaan nokka solmussa, vaan saan käydä innoissani haasteen kimppuun.

Mulla on oikeastaan jo monennäköistä suunnitelmaa haasteen tiimoilta, en oikein vain osaa päättää mitä polkua lähden seuraamaan tässä kohtaa. Värien voimaa ei jää uupumaan tästä projektista, se on varmaa. Rrrrr-rakastan kaikkia ihania värejä mitä voi vaan olla. Tunnelmat on tällä hetkellä rubiininpunaisia, oliivinvihreitä ja ohrankeltaisia. Luonnosvihkossa on toistakymmentä SYTYCK-täytettyä sivua. Lankavalinnastakin on ajatusta, mallitilkkuja en silti ole vielä tehnyt. Paria pintaneuletta aion kokeilla. Tämä on niin mielenkiintoista, uih!